Filizmirkan emmiyor vermeye çalışıyorum bağrıyor kendini atıyor şırıngayla deniycem sarılığı ilk çıktığında bende saat başı emzirdim sabaha kadar uyandım 12 lerdeydi 9 a düştü sonra doktor artık iki saate bir düşürün diyince o şekilde yaptım ama gene verdim aralarda sonra ememme çıktı 9 larda hala ama sarı belli yani şimdi şırıngayla vericem bir ayı geçti