Kızlar ben artık kafayı yicem benim kızım 18 aylık. Uykusu hep sorunluydu bezdim artık gerçekten. Gece uykusunu uyumamak için elinden geleni yapıyor şu saat oldu hala uyusun diye gezdiriyoruz. Erken de kaldırsam öğleni de erken uyutsam uyandırsam bile çocuğa gece bişey oluyo resmen ya. Tüm oynuyoruz dışarı çıkıyoruz yoruluyor da. Artık halim kalmıyor bir de tek bakıyorum tükeniyorum resmen. Eşim çok geç geliyor ki gelse de onda gece uyumak istemiyor ben ne yapacağımı şaşırdım. Rutin uygulayın vs demeyin hepsini hepsini her şeyi denedim yok. Benzer bir durum yaşayıp da atlatan çözüm bulan varsa yazsın lütfen.