hayatbuiste Kızlar 2 haftadır Vajina kaşıntısı yaşıyorum. Yanıyor kaşınıyor deli olucam. Aile hekimi alerji hapı ve losyon yazdı. Geçmiyor. Öncesinde mantar kremi kullandım geçmiyor. Kadın doğuma mi gidiyim ne biçim birşey bu yaaaa
VERA19 hayatbuiste Kadın doğuma gitmeniz iyi olur çünkü alttan bakıp anlar ve direkt doğru tedavi uygulamış olur☺️
Cennet-Kokulum hayatbuiste Kadın doğuma gitmen gerekiyor canım mantar olmuşsun o dert bende de var sadece fitille geçiyor çok geçmiş olsun
Melie hayatbuiste doktora gidin ama bitkisel olarak da sirkeli suyu her tuvalleten çıkarken uygulamanızı öneririm birde yoğurt sürüldüğünü okumuştum bi yerde içerisindeki probiyotik mantarı temizliyormuş isterseniz araştırın
MrsDumanAda Tabiki doktora gidin ama doğru hemen bi travazol krem alın kaynar su ve sabunla güzel bi şekilde yıkayıp kurulayın sürün kremi açık durabilirse biraz açık dursun
Cennet-Kokulum hayatbuiste İlerlemiş olabilir o zaman krem tek başına işe yaramıyor bir an önce gidip tedavini ol canım