İyi geceler hanımlar. Dolap uygulamasından ürün sattigimizda alıcı ödemeli oluyor ama ben ürünü göndermek için kargoya gittiğimde kargo ücreti verecek miyim? Alıcı ürünü alıp eline gexince mi ben kargo parasını geri alacağım. Nasıl oluyor bu işler? Yardım eder misiniz ?