sevgi88 Kızlar 2 ay 12 günlük oğlum var gazımız azaldı çok şükür ama tamamen ne zaman biter ki Sizin ne zamam bitti tam olarak
uykusuzMoMm sevgi88 çok gazlı degıldı 2 aylıkken bıttı 8 aylık sabahları gazı oluyor bazen yapamayınca uyanıyor sonradan gaz oldu anlamadm sebebını
alerjikbebekannesi sevgi88 oğlum 6 aylık hala gaz sancısı çekiyoruz bence tamamen bitme diye birşey yok 3-4 aylıkken hareket etmeye başlayınca biraz daha rahat çıkartıyorlar sadece.
sevgi88 alerjikbebekannesi ona bile razıyım bir süre önce gece 1 den 3 e kadar aralıksz ağlardı şimdi onlar 3 yada 4 günde bir olmaya başladı keşke tümden bitse ama dediğiniz gibi zor
sevgi88 Cnnsmy Rabbim size de sabır versin gerçekten çok zor bazen bende oturup bebeğimle ağlıyorum insanın elinden bi şey gelmiyo
sevgi88 Minakanne yaaa çok şanslısınız peki bu süreç içerisinde yediğinize içtiğinize dikkat ettiniz mi hani anne sütünden geçer mevzusu
KeremEfem 4 bucuk aylikken rahatladik biz ancak fakat ek gidaya gecince 6. ayda yine basladi baya gaz yapiyodu yumurta sarisi yogurt mesela ..7 bucuk ayligiz yine azaldi suan