Mhmtzym çok geçmiş olsun benim bebeğim 14 aylıktı olduğunda doktorun dediği bol bol emzir senin sütünden de antikor geçecek ona tek ilacı emzirmek demişti bir de ateş düşürücü vermişti. O da hasta diye ilaç kullanmamıştım emzirmek için onu korkmayın onlar çok çabuk atlatıyor bir iki güm ateş bir gün ishal bir gün kusma halsizlik sonra geçiyor. Rabbim size eşinize ve evladınıza şifa versin tez vakitte siz kendi beslenmenize dikkat edin ki ona süt olsun.