Süt ürünleri diyeti yapıyodum 5 aydır şu son 3 haftadır diyeti açtım kakada mukus tekrar başladı kan yok yanağı hafif kızardı ve diyeti açtığımdan beri nezle ve geçmedi bi türlü çocuk doktorumuza sordum yemeğe devam et bırakma dedi sizler diyeti açtığınızda ne gibi sorunlarla karşılaştınız doktorunuz bu konuda ne dedi ben yiyip yememe konusunda çok kararsız kaldım çocuğuma iyilik mi ediyorum kötülük mu bilemiyorum😔