Merhaba anneler kızım ateşlendi 3-4 gün parol verdim indi çıktı indi çıktı gecmeyince acile götürdüm doktor aferin verdi o da fayda etmedi burnu çok fena tıkandı uyuyamaz ememez oldu beni de emzigide.sonra başka bı hastaneye acile götürdük klamoks antibiyotik verdi Birde pedifen şurup birde burun spreyi verdi kullanıyorum da ateşi antibiyotik ilk verdikten sonra düştü zaten ama.burun tıkanıklığı sprey ve okyanus suyuyla tamamen geçmedi bende serum fizyolojik suyuyla temizliyorum yatmadan önce.simdi de vücudunda kızımın kizariklar oluştu yuzundede kulağında da kaşıntı yapıyor çocuk.kafasini kazıyıp duruyor duş aldırıp öyle rahatlattirdim biraz.az önce yatırmadan önce serum fizyolojik su ile temizledim burnunu sonra antibiyotik verdim anında kizariklar arttı yüzünde bayag kızardı ve kaşınmaya başladı çok fena acaba antibiyotik alerji mi yaptı anlamadım 4 gündür antibiyotik kullanıyoruz şimdi bırakmak istiyorum bu sebepten sizin fikirleriniz nedir