Arkadaşlar,bebeğim 8 aylık ve bağımsız uyku konusunda kafam karışık…sizce artık odasında,beşiğinde kendisi mi yatmalı yoksa bizimle yani benimle mi yatmalı…şimdi ayrı yatması daha sağlıklı diyenleriniz olacak biliyorum ama zaten büyüyünce yatmak istemeyecek,bugünlerimizin tadını mı çıkarmalıyım,bebeğim bana doysun ben ona doyayım…hem bunun faydası mı olur mesela özgüvenli vs…yoksa odasında kendi yatağında yatması daha mı iyi olur? çok basit gibi görünen bi soru ama inanın ikilemde kalmış durumdayım,yorumlarınızı bekliyorum❤️ bununla ilgili kitapta okudum ama yinede karar veremedim