Prens0205 Hilallll2020 önceden elimden alırdı okuyamazdım kendisi bakardı şimdi elinde kitap sürekli yanına oturtuyor oku artık hepsini ezberledim😂
Sutlac11 Hilallll2020 doğduğundan beri okuyordum ama 4 ayndan sonra alıp ağzına götürüp sayfaları yırtmaya çalıştığı için savaşır olduk bayadır bu etkinliği yapamıyoruz🤭
Ayferol0 Hilallll2020 Bebeğim 4 aylık olacak doğduğundan beri okuyorum o da severek dinliyor resimler çok ilgisini çekiyor ne kadar erken başlanırsa o kadar çok sever okumayı hamileliğimde başlamadığım için pişmanım
Nazlianil20 Hilallll2020 okuyan var mı diye sor 😂 benim daha 6,5 aylık o yüzden anlamaz diyerekten hiç okumuyorum ama görsellerden anlamaya başladığı zaman okuycam