Hilallll2020 hamileliğimden beri her okuduğumu sesli okurum, oğluma da doğumdan itibaren hep okudum. Ondan mıdır bilmiyorum ama normal oyuncaklardan daha çok vakit geçiriyor kitaplarla. Açıyor, kendi kendine anlatmaya çalışıyor, benim gösterdiğim gibi işaret edip bana bir şeyler söylüyor.