YKG Osururken kakasını yapıyor bazen az bazen çok çıkarıyor sadece mama yiyor kaka rengide krem rengi gibi normal mi acaba anneler yaşayan varmı aynı durumu
pandisko YKG Bir doktora götür hemen bence. Bilgim yok ama benim oğlum da sadece mama tüketiyor onun hiç olmadı
YKG pandisko bugün doktor kontrolü vardı herşeyi normal çıktı doktora kakasının rengini gösterdim normal dedi ama bilemiyorum yinede her mamadan sonra kaka yapması oda osururken kaçırıyor galiba ☺️
pandisko YKG Yani normal gibi duruyor canım resim de doktor da öyle dediyse endişelenme ozaman😊 Bana da doktor kanlı ve mukuslu gelmediği sürece endişelenme demişti