Canım öncelikle biraz sabır geçiyo gerçekten. Ben ilk zamanlar ağlaya ağlaya emzirdim. Kremler, kapaklar işe hiç yaramadı bende. Her emzirme sonrası kendi sütümü sürdüm kurudu kapattım, ayva çekirdeği sürdüm sonra emzirme taktiğini yanlış yaptığımı farkettim. Sadece ucunu alınca bebek, iyileşmiyo göğüs ucu hiç kahverengi yeri de ağzına tutturmaya çalış geçiyo yavaş yavaş. Senin bebeğin daha küçük alışır inşallah tez zamanda. Sonra en güzel bağınız emzirme olacak 😊😊