Eses35 Kızlar iyi aksamlar.. oğlum 7 aylık. Gecen hafta bexsero yapıldı bacaktan. Şuan iğne yerinin altında bir kısım alanda şişlik var. İlaç toplanmış gibi, nasıl geçer? Bu durumda aşının tutmama ihtimali var mı ?
Yelda35 Eses35 canım tutuyor ilaç ama ödem gibi oluyor kolanyalı pamukla veya alkollü pamukla bastırmadan masaj yapın hergün geçiyor
Gzzde Eses35 bizde de aynısı olmuştu doktor sadece kolonyalı pamuk ile silin demişti zamanla geçti kendi kendine
Sultiii Aslında masaj önerilmez o bebekler yetişkinler gibi hareket etmediği için ilaç yayılımı daha geç ve zor oluyor müdahale etmemek en iyisi ağrı şişlik kızarıklık olabilir zamanla geçecektir yine de geçmediğini düşünürseniz soğuk uygulama yapabilirsiniz
Glsr1 Gecen hafta ikinci doz yaptirmistik bizdede oldu, + 1 der atesimiz cikmisti 38 kadar ama ikinci gün hepsi gecti ☺️