Daha önce bebeğim kabız diye post açmıştım. 2 ay 10 günlük bebeğim ve 1. Ayında n beri 3 4 güne bir yapardı kakasını müdahale lerle. Dün 8 gün oldu diye fitil yaptım bebeğime Ama o an yapmadı kakasını ertesi gün yaptı sabahlat az az su gibi toplam 7 defa. Sonucu beeline kadar çıkmıştı. Yani anlayacagınız kızım ishal ne yapmam lazım emiyor emmede sorun yok ama emdikten sonra çıkarıyor.