Kızlar yani , bu kadar üzülüyorsunuz yok korktugm basıma geldi yok nasıl yapıcam. Akıl istemeler fln, Ya madem düşünmuyorsunuz niye önlem almıyorsunuz. Çocuk sahibi olamayan o kdr insan varken siz gelmiş ay bnmde adetim gecikti ay ya kalırsam, ay hamileyim ikinciye. Yani bunları yapmayın ya, yazık burda bebek istyen o kdr insan varken ayıp.Olmuşsa olmuş burda post acıp tavsiye almaya ne gerek var.. tuhafsınız yaa…