8 ay 5 günlüğüz 3 uyku 2 ye düştü bizde de.Bazı geceler 2 bazen de 3-4 kez kalkıyor ben hep emzirerek tekrar uykuya geçiriyorum başka türlü başa çıkamıyorum çünkü.Bu sıralar sürekli yanında istiyor ve kafasını gömüyor ayrıca anormal derecede mızmız.Bazen napacağımı şaşırıyorum gerçekten.