Merhaba arkadaslar biz tüp bebekle İkiz bebek sahibi olduk smdi 2 yasındalar sorun eşimdeydi spermleri yavastı 3 aşılama oldum tutmadı tüp bebekte 1. De tuttu smdi tekrar bebek istiyorum yaşım gençken bakmak istiyorum ama hamile kalamıyorum acaba tüp bebekten sonra kendiliğinden hamile kalan varmı??