Kokina35 Selam kızlar🌸 10 günlük bebeğim var, sezeryan doğum yaptım 40 gün kanaman olabilir diyorlardı ama benim 9günlükken kanama gelmemeye başladı. Gayet normal mi yoksa daha devam etmeli miydi acaba
Morfrenk Kokina35 leke halinde de devam edebilir, hiç belli olmuyor bu işler illa herkeste aynı olacak diye bir şey yok bence.. 40ınızdan sonra muayene oldunuz mu kadın doğumda?
Kokina35 Morfrenk son 2 günde leke gibi geldi sonra tamamen bitti, daha 10 günlük lohusalığım devam ediyor 😝
Kokina35 Minnaktosbik Morfrenk peki 40ından sonra mıayene için gidince nasıl muayene ediyorlar alttan mı
Mmomm Kokina35 evet alttan el muayene ediyor, ultrason ile bakıyor ve smear alınıyor yani benim öyle oldu
Mhtttp Kokina35 3 gun önce gittim alttan muayene etti icerde kanama olup olmadigina baktı bende leke gibi geliyordu biraz daha kanama var oda gelir dedi rahimde herhangi bir skinti var mi diyede bakiyrolar okadar