AA201207 Benimo 4.5 aylık şuan canım Hemen kullanamayiz heralde ama 1 ay sonra falan olur diye düşünüyorum
Baby_Mila AA201207 canım bizimki bu emzirme önlüğünü bulamadım ama almak istersen detaylı arar bulurum https://klasresim.com/i/1TArX
Baby_Mila AA201207 instagramdan kids couture sayfasından almıştım ordanda bakabilirsin emzirme önlüğüne birde fiyatlara ona görede karar veririz fiyata ☺️