Kızlar bebeğim 42 günlük çok kusuyor diye doktorumuz aptamil AR mama önerdi aslında kızım anne sütü alıyor nadiren mama veriyordum sütümün yetmediği durumlarda doktor günde iki kez mamadan vermemi söyledi dün akşam ve bu sabah verdim fakat bebeğim kakasını hiç yapmadı mama verdiğimden beri kaç cc yapacağımı beni emdikten sonra mı yoksa önce mi vereceğimi sormayı unutmuşum siz nasıl veriyosunuz ve memnun kaldınız mı benim kızım gün içinde yine kustu mamayı kusmadı ama arada beni emdiği için benden emdiğinş küstü zamanla düzelir mi ki