Benim kendimin de bu şekildeydi ve biyopsi yapıldı kronik hepatit b karaciğer hastasiyim 3 yıldır düzenli ilac kullaniorum aynı şekilde kızımda da sürekli alt ast si yüksek çıkıyor ve ayda bir mutlaka kontrol edilio acaba benden ona geçmiş midir diye benim kızım da 9 aylık aynı şekilde doktorlar sende olduğu için kızında da olabilir dedi şu anlık aşıları biten e kadar bi şey demiolar sadece kontrol edilio