Kızlar bebegim 1 yasına girmek üzere ama yaklasık 1 aydır aksam uykularında cok zorluyor beni. normalde 20.30-21.00 de uyurdu ama simdi 22.00 ı buluyor bazen geçiyor bile. aşırı geriliyorum o uyumayınca. Erken uyusun , gelişimi için en iyisi olsjn istiyorum. iki uyku yapıyoruz. Sabah 10.30-11 gibi uyuyp 12 ye dogru bazen 12 de kalkıyor. ögleden snra uykusu bazen 16.00 ı geçiyor. uyutmakta cok zorlanıyorum. uyutmasam kıyamıyorum. napıcam sastım kaldım😩😩🥺