Hale-kd tabiki ilk başta çok ağladı ama pış pış yaptım meme yok annecim acıkmadın daha acıktığında meme verecem ama şu an değil gibi cümleler kurdum tabi bunun yanında gündüzleri de meme de uyutma alışkanlığını bitirdim yanına uzanıp pış pış yapıyorum ilk zamanlar bu süre ağlamaklı bir şekilde 10-15 dk bazen yarım saati buluyordu ama şiddetli ağlamalar yoktu sonrasında bu süre 2-3 dk lara düştü ve ağlamamaya başladı . İlk 2-3 gün zorlanıyorsunuz ama sonrasında çok rahat ediyorsunuz . 13 aylık bebeğim şimdi sadece 1 kere kalkıyor bazen hiç kalkmıyor sadece acıktığında kalkıyor çünkü ona bunu siz öğretiyorsunuz . Her şey sizde bitiyor bebekler zaten herşeyi anlıyor ve öğreniyor