Gamze1401 Bence her bebeğin kilosu gelişimi farklı böyle karşılaştırmayın önemli olan sağlıklı olmaları😍 ve de her bebeğin doğum kilosuna,boyuna göre değişir herşey 😊
Gamze1401 Sedacablog işte sırf da bu yüzden hiç doğru bulmuyorum önemli olan doktorunuzun gelişimi iyi demesi. Sizin doğum kilonuz atıyorum 2500 gramken diğer bebeğin 3500 gr aa aynı olmasını beklememliyiz. Lütfen canınzıı sıkmayın bebim oğlum da 2800 gr doğdu ve bende ilk önce görüp üzülüyordum sonradan akıllandım yapmayın bunu kendinize❤️
Tugcedursun Sedacablog kızların boy ve kilosu daha düşük olur erkeğe göre ve her bebeğin gelişimi farklıdır. Kilolu çocuk sağlıklı çocuk diye bir şey yok🙂 öyle düşünmeyin. Her şey doğum kilosuna ve ayına bağlı. Çocuğunuz mutlu ise sıkıntı yoktur 🙂 kimse ile karşılaştırmayın sizin çocuğunuz size özel 🥰
Kalbimmmm Sedacablog annesi üzülme her bebek gelişimi farkli kı kızlar erkek bebwge göre daha zayıf olur benım oğlan 4 ayına bi girdi meslaa suan kilo alımı durdu ek gıdaya gecınce alır annesi
elif_07 Sedacablog kaç kilo bebeğiniz ve kaç kilo doğdu kaç aylık? Benimki 2900 doğdu 2600 a kadar düştü. 4. Ayımızın dolmasına 8 gün var ama birkaç gün önce ölçtürdüğümde kilosunu 5400 dü boyu da 61 cm. Ben de kafaya takıyorum sürekli sürüm mümyetmiyo falan diye. Mama da biberon da almıyor içmiyor.
Kalbimmmm Alyamom3450 3 aralıkda doğdu 4 ay 13 günlük canım doğum kilosu 3.030 du suan 8 kilo ama 13 gündür kilo alımımız durdu 1 grm dahi alamdık ama sağlıklı olsun da kilonun hic önemi yok
Gamze1401 Mesala benim oğlum 6 aylıkken 8 kiloydu ve gayet de sağlıklı gelişimi çok şükür önemli olan doğum kilosu❤️
miladeniz Benım kızımda 2920 dogdu 3 ay kontorlunde 6105 grm 59 cmdi doktor mama ver arada dedı tek gogus beslıyorum ama mama ıstemıyor bıberon emzıkte almıyor zaten ayın 20 sınde 4 ay olucaz bakalım 22 kontrolumuz var ne dıyecek doktor kac kılo almıs bakalkm 🤦🏽♀️
elif_07 Ozgdfn şırınga denemedim ama çay kaşığı denedim 60 cc mama hazırladıysam yarısını tükürüyor. Bir saatte anca yediriyorum onu da. Şırıngayı da bir deneyim.
Fulyaa07 Sedacablog üzülmeyin her bebeğin gelişimi farklıdır kıyaslama yaparsak benimkinde zayıf aöa en önemlisi sağlık huzurla büyüsünler inşallah