ikiprens_annesiii 3 gün önce biz şimdide minik oğlum korona oldu hastanedeyiz ateşi düşmüyor Allah rızası için dua edin yavruma ciğerleri temiz çok şükür ateş bırakmıyor peşini nolur dua edin yavruma 😑
Edayaz ikiprens_annesiii Allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun bir an önce iyileşsin inşallah bebeğiniz
ikiprens_annesiii hsyn düşüyor ilaç saati gelmeden tekrar çıkıyor 3i 39.7ye kadar gördük of Allah’ım sen yardım et
Kediliannee Mübarek günlerde canı gönülden şifa diliyorum kuzuya. Rabbim yardımcısı olsun tez zamanda atlatsın inşallah.
Omero21 ikiprens_annesiii benimde 6 aylık bebeğim oldu ailecek olduk 2 gün ateşlendi sonra huysuzlandı ama ateş olmadı ilk gün gözlerine vurdu kıpkırmızı olmuştu şimdi iyi çok şükür iyileşir inşallah Allah’ın izniyle rabbim acil şifalar versin
snowflake ikiprens_annesiii Allahım esirgesin tez vakitte kurtulur inşallah korona virüste Rabbim Şâfii adıyla şifa versin inşallah
Minikoalamm Çok geçmiş olsun ateşi kaç bide belirtiler ne acaba benim bebeğim de de sürekli 37.5 kaç gündür acile yükseldiğinde soğuk komleks yapıp gittim biseyi yok deyip gönderdiler ama çok huzursuz hala 37.5 bide kusuyor emdiğinde
ikiprens_annesiii Minikoalamm canım benim oğlumda sadece ateş ve huzursuzluk vardı başka biseyi yoktu biz pozitif olunca acaba mi dedik malesef ki oğlumda kapmış 🙄
ceylin33 Minikoalamm mutlaka hastahaneye gittiğiniz De idrar tahlili isteyin sizin ki enfeksiyondan olabilir aynı durumu bende yaşadım çünkü
Merveliz54 Minikoalamm İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir idrar testi yaptılar mı en belirgin özelliği kusma ve ateş çünkü onunda. Bi doktor muayenesine muhakkak gidin bence tedavi edilmediğinde ilerleyebiliyor geçmiş olsun
simgedemir ikiprens_annesiii Benim kızım ağır bir şekilde geçirmedi ama iki gün ateş oldu hastaneye tedavi görmek için yattık çocuğum tombul olduğu için damar yolu bulunamadı suprax diye sadece günde bir kere bu ilaci kullandık bu şekilde atlattık