Bebeğim 9 ay 20 günlük mamayla besleniyor 5 buçuk aylıkta ek gıdaya başladık başta zorlandık ama suan ek gıdayı çok seviyor günde 3 öğün ek gıda aralarda mama veriyorum fakat son 1 aydır mamayı çok az içiyor içtiği sadece 3 ölçek mamayı suan kesmek istemiyorum fakat çok az tüketiyor gecede 1 kere mamaya kalkıyor artık sadece gece mi mama versem bilemiyorum yani gündüz içmiyor neredeyse mamayı gündüz vermesem bir sakıncası olur mu bilmiyorum ne yapmam lazım bu durumda olan var mı