Merhabalar sütüm yetmediğinden ve kilo kaybından dolayı mama başladık. Şuan 40 günlüğüz göğsümden 90 cc de içse 30 cc de içse asla doymuyor anne sütüyle hep mama veriyoruz peşine. Mesela dolu göğsümü içtiyse 30cc mama, hafif boş göğsümü içtiyae 90 cc her öğünde. Siz nasıl ilerliyorsunuz?