Defalarca kez oldu bu gün bebeğime öksürük şurubu verirken tekrar yaşadım öksürürken morardı nefessiz kaldı ve baygınlık geçirdi bebeğim bu gün aşı oldu ateşi de çıkıyor agrı kesici vermem gerekirse formülü mamasının içine karıştırıp verebilir miyim bi yan etki olur mu bilen var mı? Şimdiden herkese teşekkürler.