2,5 aylik bebegim var ve bugun covid testim pozitif cikti. Sadece bogaz agrim ve sirt agrim var, ilaclari kullanmaya basladim cunku daha agirlasmak istemiyorum. Malesef 1 hafta boyunca emziremicem, buzluktaki 15 paket sutumu mama ile karistirarak vermeyi planliyorum. Covid gecirenler emzirmeye geri dondugunuzde sorun yasadiniz mi?