Umutcugunannesi Kızları 3gundur koku ve tat gitti bende.ama baska hic biseyim yok.ara ara tekrar koku aliyorum ve tat aliyorum sonra yine gidiyor.sizce koronamiyim yoksa nezle yada grip mi.korona olsam git gel yaparmi koku ve tat yoksa tamamen mi gider?
Cheddar Umutcugunannesi gripte tat koku gitmez. Bence fazla temasta bulunmadan test yaptırın. Geçmiş olsun
Gozde_alparslan Umutcugunannesi bende koku ve tat gtti test yaptım pozitif çıktı başka hiç bir belirti yok sadece o ve hala da devam ediyor bugün sekizinci gün çok keskin kokulari çok çok az hissediyorum
Teachermom10 Umutcugunannesi tat koku dışında her şey yolunda ve pozitifim. 2 gündür karantinadayız. Geçmiş olsun
Gozde_alparslan Umutcugunannesi geçmiş olsun. Ama büyük ihtimalle pozitif ki inşallah insallah değilsindir dedigim gibi bende de sadece koku ve tat yok
Gozde_alparslan Teachermom10 umarım olmaz 😅çünkü yediğim içtiğim hiç birseyin tadı yok çok fena bir durummus meğerse umarım en kısa sürede sağlıkla atlatırız 🙏
Teachermom10 Umutcugunannesi öyle maalesef ben de 3 gündür böyleyim. Acıkmıyorum bile tat koku olmadığı için
Mariposa Umutcugunannesi bir kaç ay önce bende nezle oldum tat koku vs alıyordum ama gene de test yaptırdım negatif çıkmıştı ihmal etmeyin.
Kubra5657 Umutcugunannesi aynı bende öyleydi. Bir gidiyordu bir geliyordu başka bir şey imiz yoktu pozitif ti sonucumuz 10.gün düzeldi hamdolsun negatif e döndük