Merhaba hanımlar
bugün sağlık ocağına gittik 4 ay 2 günlüğüz geçen ay kilomuz 6400 dü bu ay 6700 olmuş çok üzüldüm çok fazla almamış kılo kızım hemşire normal dedi ama dünden beridir de göğsüm yumuşadııı ama sütüm var neden oluyor bu yumuşaklık bugün öğlen saat 12 den beri 5. Bezimiz lütfen bilginiz varsa bilgilendirir misisniz çok üzülüyorum sütüm gider dıe