Dogum dan önce bacak dehil de ayak agrisi çok çektim 1 Ay boyunca doktr ısrarla hamileliği bağlı değil biyere çarpmış vurmuş olabilirsin dedi ama asla vurmadım dogurdum an gecti gitti umarım sizinde geçer sizinki kramp olablirmi yada kramp sonrasi kalan agri varya ole bisey olablirmi acabaa