Bebeğim 2ay 15 günlük size kendi düzenimizden bahsedeyim sonrasında ise sizler nasıl bir düzen oluşturduysanız bilgilendirirseniz çok memnun olurum. Sabah 6 ya da 7 emziriyorum sonra uyku yaklaşık 2 saatlik 9 da tekrar emziririm yine uyur 11 gibi kalkar bu sefer öğlen 1 ya da 1.5 gibi uyur ve bu uykusu 3 saat bazende 4 saat sürüyor. Sonra akşam 10 a kadar minik uykularla gece uykusuna başlar gece 1 de kalkar ve sabah 6 ya da 7 gibi kalkar. Yanlış miyim napmam lazım çok mu uyuyor az mi bilemedim