4 aylık kızım doğduğundan beri kabız ilaçlar zeytintaglar hiç bi işe yaramıyor lavman yapıyorum en son fitil verdiler çok büyük ve kalın olduğu için cesaretim yok koymaya yarıya bölsem de yapamıyorum canı acır diye korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan var mi kafayı yemek üzereyim