Mommyishome ek gıda sürecinde bebekler artık besinlerden de çok fazla vitamin alır, ek gıdaya özen göstermek çok önemli ki her besinden tattırmak, her besinin tadına aşina yapmak önemli ve avokado bence azımsanacak bir besin değil, anne sütü tek başına yetiyor olsaydı ek gıda sürecine daha geç başlanırdı, demek ki ek gıdada verdiğimiz besinlerin besin değeri oldukça önemli