Kızlar selam , kızım 1 yaşında galiba azı dişi çıkıyor ( emin değilim ağzını açtırmıyo bakamıyorum yerine) dün ve bugün ateşi var ama ateşölçer de çıkmıyor normal çıkıyor kendimi ölçüyorum normal ölçüyor . Azı dişte sizde yaşadınız mı böyle ateş süreci ve ne kadar sürdü acaba , çok üzülüyorum