nimet_52 Oğlum beyaz tenli 9 aylık malum korona Bi yere gideceğimiz yok ama ilk bayramı heves ediyorum bu tip bişey bakıyorum ama sizin de tavsiyelerinizi alırım yda bu sizce güzel mi 🥰🥰
lazannesi nimet_52 çok güzel canım benim de oğlum 10 aylık bende hem bayram için biseyler bakıyorum hem de 1yas için ama daha bişey bulamadım ikisi içinde
nimet_52 Elifinmamisi bende öyle düşündüm ama kararsız da kalmıştım o yüzden burda danışmak istedim teşekkür ederiz 😊 😊 😊