Mom042 F-Betul biogai kullandik gaz doneminde tekrar baslasak sikimti olurmu ? Bu sabah verdim kayisi puresini 2 saat sonra cikardi . Catlak var gordum
F-Betul Mom042 Ben kullanıyorum ara ara hala 10 aylık olacak, doktorumuz sakınca demişti ama siz yine de sorun. Çatlağı da mutlaka iyi bir doktora gösterin, çok geçmiş olsun inşallah 💐
Laylaylaylaylom Mom042 Ben kabız oldukça yapıyordum iki haftada ya da on gjnde bir ama bıçakla üçte birine kadar inceltip küçültüyordum