Aysen58 Az az da olsa öksürük var ama size uygulanan ile benim aşı farklı aşılar ama.her ne olursa olsun aşıya vücudun tepki vermesi antikor üretimi asisindan iyi bir şey bildiğim kadarı ile bence 1 hafta içerisinde etkisi geçer nasıl ki bebekler dahi aşıdan sonra farklı reaksiyon verirse bizde de aynı bence