23082020 Gamze1401 hergün illa öğün vermiyorum doktorum anne sütü alıyor 9.aya kadar zorlama tatsın yeterr dedi sabah kahvaltı yaptırıyorum sadece geri akışa göre değişiyor bazen çorba bazen püre bazen sadece yoğurt meyve
xrtalafx Gamze1401 9 aya kadar tam bir öğün yok canım ister tek öğün ver ister 2 öğün zaten çok az vericeksin hala anne sütü yada devam sütünden alıcak besinini 🤗
Gamze1401 Bende bu şekilde gidiyorum blw yaptınız mı daha benm doktorum erken demişti 8. Ayda başlarız demişti