Ayseee27 Kızım az da yese çok da yese afedersiniz geğiriyor çok çok az yediği zmn bile gaz çıkarıyor ağzından normal mi acaba yaşayan var mı 11,5 aylk
leynanin_pembemantosuu Ayseee27 ben normal diye biliyorum sonuçta çok yesede az yesede yutarken havada yuttuğu için gaz yapıyot çıkartıyor hiç doktprada sormadım