Mom084 o kadar haklısınız ki nefret ediyorum bu yasaklarda hala bisiler planlayıp yapanlardan. Illa yakınımı ölmesi gerek. Onlar yüzünden dikkat edenlerde bunalıyor. Hic ama hic gitmesem de esnafın açık olması evine ekmek götürebilmesi bile psikolojimi olumlu etkiliyor.. simdi yine geldi hala gidiyorlarsa pess… Rabbim sabırlar versin sevdiklerini kaybeden herkese, mekanları cennet olsun 🌺