Deniz3402 Bebeğim 3aylık bazen emerken bağırsaklarından aşırı ses geliyor lıkır lıkır. O sırada emmek istemiyor kendini geriye atıyor savaş veriyor resmen. Normal mi bu kadar ses gelmesi??
Hediyemmm Deniz3402 bnm kizim da dogdugundan beri vardi o ses dr sordum gazdan oluyo korkulcak bisey degil dedi gaz sorunu bitince o seslerde kesildi cok sukur 😊