Kalbi durmuştu bebeğimin 12 haftalıkken, kürtaj oldum, doktorumuz 1 adet dönemi korunun sonrasında bırakabilirsiniz dedi öyle yaptık 2. Ayda kızıma hamile kaldım rabbim aratmadı çok şükür 🙏 kürtaj veya böyle duşuklerden sonra daha çabuk hamile kalınıyor demişti doktorum Rahim temizleniyor diye