Zulalhamza helal olsun bende postu baltan beri okurken bütün sebebi aşı keşke yaptırmasalar diye okudum ama buraya yazınca malesef linç yiyoruz ve postlar yorumlar siliniyo 1 ay 5 günlük bebeğim doğduğunda hepatit aşısı oldu sadece ikinci dozu vurdurmadım diğerlerinide asla vurdurmicam süt alerjisi bile aşıdan oluyo anneler açın gözlerinizi 🤲🏻