mina00 Emineuyar yenıdır belkı ondandır, ben acıkmıyorum acıkcası gunde ıkı kez sabah oglen yıyorum , ben yenı dogum yaptıgımda cok susuyodum
iki_prens_annesi_ Emineuyar cok normal o zamanlar acliktan başım donerdi 1 yasinda hala emzirdikce midem kazınır
Yusufali06 Emineuyar ben neredeyse 24 saat emzirdiğim için özellikle emzirmeden snra mı acıkıyorum bilmiyorum ama gebelikte 2 öğün yiyordum şmdi yetmiyor 2 öğün bnde acıkıyorum. Bnde doğum yapalı 23 gün oldu.
Fatmasagirli Yusufali06 Benim bebeğim de sürekli emmek istiyor, sütüm ona yeterli gelmiyor. Sizin de mi aynı durum
rmzy Bende doğum yapalı 25 gün oldu, bende emzirdikten sonra çok acıkıyorum. Önceden 2 öğün yerdim şimdi 3 öğün oldu,
Karanelo 2 aya kadar gece bile emzirsem sürekli birşey yeme peşindeydim özellikle tatlı ve sürekli açtım da şuan yavaş yavaş düzeldi canım
Emineuyar Fatmasagirli surekli emdıgı için memenın dolmasına fırsat vermıyordur bence 2 3 emsın meme boşalıyor
Yusufali06 Fatmasagirli ben sütümün yetmediğini düşünmüyorum ama yenidoğan lar böyle oluyormuş sürekli emmek istiyorlarmış zamanla normale dönmesini bekliyorum 🤭