[silindi] kızlar ben aslında guzel tatlılar yaparım fakat kuru olan sekerpare ve kadayıf tarzı olan tatlılarda serbet sıkıntısı yasıyorum sizce puf nokta ne yapmalıym
Yusufali06 [silindi] Şekerpare Tatlısı Tarifi https://www.nefisyemektarifleri.com/video/sekerpare-tatlisi-tarifi/ bu tarifi yapıyorum ben yiyenler hazır zannediyor çok güzel tarif buradan bakabilirsiniz
Keremcanannesi Az önce yaptim valla ilk defa yaptim birazdan resim atarim yorumu beyenin de postu kaybetmiyim cok guzel oldu ya az önce buraya girdim bi seker pare postu daha vardi o posttan sonra istah geldi😂😂
Duygu01 Benimde becerebildiğim nadir tatlıdır şekerpare güzel yaparım.tatlıyı fırından çıkarıp 2 dk bekledikten sonra hafif ılık şerbeti üzerine dökeceksiniz
Duygu01 https://www.nefisyemektarifleri.com/sekerpare-tarifi-578503/ En iyi tarif budur fakat şerbeti biraz fazla bu tarifin 1 şeker 2 su yapın