FMED merhaba biz 3 aydan 6 aya kadar palvik bandaj kullandık ondan sonra biz 40 derecelik açıda bir ortez kullandık 12. Aya kadar 12 ayımızda kurtulduk biz normalde palvik ile devam edecektik ama kilolu bebek olduğu için bize Palvik artık fayda göstermiyordu 6 aydan sonra da zaten palvik bandajın hani bir şey olmuyor zaten bebe hareketli oluyor hiçbir şekilde onun içerisinde durmuyor o yüzden en iyisi ortez kullanmak