Littlemommm Kızlar sanki dişlerimin arasında birşey varmış gibi sıkışmış gibi hissediyorum halbuki hiç bisey yok rahatsız ediyor dişlerim 20 milik dişim çıktı büyüyor en arkada sıkışan dişlerimin yanında 20 milik diş yapar mi dişde rahatsızlık sıkışma hissi
Mom44454 Littlemommm canım benimde dişim patlamıştı büyümeye başladı henğz öyle bir his yok ama zaten üst dişlerim sıkışık bir durumda. Gebe olmasam gideceğim herhalde böyle bir durumda çekiyorlarmış zaten 20 lik dişi
Karabiber57 Littlemommm canım kaynana görümce eş aldatma yada coin mesajlarındalar onlar daha ilgilerini çekiyo kaynana postu olsun o yazı destan bile olsa okurlar ben cevaplayayım evet 20 lik diş sıkıştırma yapabilir tavsiyem çektirmenden yana eğer tam çıkmışsa gömülü falan değilse cerrah olmadan normal diş hekimi çekebilir 🤗 geçmiş olsun istediğin aklına takılan olursa sorabilirsin ağız ve diş sağlığı hemşiresiyim😘
Mom88 Littlemommm başlığa kaynana yaz alta sorunu sor..😅😅 (sorun hakkında bilgim yok canım üstte kalsın diye yaziyorum 😊)
Littlemommm Karabiber57 canımm çok teşekkür ederim Aynen öyle onlar daha çok ilgilerini çekiyor bir kaynana postu açsaydım buraya dolarlardı hemen onlar yüznden sağlık problemleri olanların postları aşşağıda kalıyor Allah razı olsun canım benim evet çok sıkıştırma yapıyor buda rahatsız ediyor beni sağol canım benim en kısa sürede gideyim çektireyim🥰 bu çok iyi oldu şimdi canım diş sıkışırsa bu rahatsız eder mi rahatsızlık duyuyorum sanki böyle arasına bir şey girmiş gibi birde diş etinde acı sızlama vs olursa diş de etkilenir mi emziren anneler için diş için ağrı kesici var mı canım tekrar çok çok teşekkür ederim 😘🥰
Littlemommm Mom44454 aynen canım benimde patladı ama büyüdü baya sıkıştırıyor dişlerimi gitmek lazım bende müsait bir zamanda gidip çekiştireceğim çok teşekkür ederim canım
Karabiber57 Littlemommm geçmiş olsun canım dişlerde çarpışıklık bile görülebiliyor bazen evet canım parol içebilirsin diş eti içinde tuzlu gargara yapabilirsin🤗